Run the NEXT/
Aprenentatge en corporacions
Fer les coses com sempre en un entorn tan canviant ja no funciona. Trasllada la mentalitat d’aprenentatge TeamLabs/ a la cultura de la teva organització i incorpora les capacitats de tecnologia, emprenedoria, innovació i disseny que blindaran a la teva empresa davant la incertesa.
Creem una cultura d’EQUIP per fer front els reptes d’una societat que espera models nous.
Dissenyem Laboratoris adaptats al teu model
Quin aprenentatge necessites per a la teva empresa?
Dissenyem Laboratoris adaptats al teu model
a/
Vols un Laboratori personalitzat per a la teva Empresa
b/
Estàs cercant un Itinerari d’especialització TeamLabs/
FEM DE L’APRENENTATGE I LA INNOVACIÓ UNA MANERA DE TREBALLAR
Muntem Laboratoris d’Aprenentatge per a corporacions que volen elevar les seves competències d’innovació i emprenedoria activant projectes que apropen la corporació als seus objectius de desenvolupament.
Inspira’t amb els nostres PROJECTES d’èxit
Google Actívate
Repte: El programa Actívate de Google necessitava incorporar un partner clau que dissenyés i executés una experiència única d’emprenedoria.
Fundació Sparkassen
Repte: La Sparkassenstiftung d’Alemanya tenia entre els seus objectius ajudar a les entitats del Sector de Ahorro y Crédito Popular de Mèxic per mitjà de la transformació digital.
Naturgy
Repte: Diversificar el negoci i desenvolupar competències d’intraprenedoria i agilitat en els equips d’innovació de les companyies elèctriques.
Oxfam Intermón
Repte: Trobar solucions a reptes estratègics per a l’organització i fomentar la cultura de la innovació, l’aprenentatge continu i el treball interdepartamental, amb una experiència intensa, memorable i motivadora.
Suara Coop
Repte: Seleccionar talent intern amb coneixements sobre la metodologia de Design Thinking i Prototipar per a incorporar-lo al departament d’Innovació.
Telefónica: Tour pop up
Repte: Com dissenyar i facilitar la metodologia d’aprenentatge per a brindar a cents de joves de 7 ciutats l’oportunitat de convertir-se en emprenedors i tenir grans idees i en tan sols dues hores?
Playtomic
Repte: Trobar eines que ajudaren a gestionar el seu creixement (una part del qual venia de l’adquisició d’altres empreses). El repte era important a l’hora d’alinear als equips i constituir conjuntament un model de negoci únic.
Diversilab
Repte: El compromís de la Fundació Universia d’impulsar la inclusió laboral de les persones amb discapacitat els va acostar a TeamLabs/ amb l’objectiu de generar un ecosistema que propiciés l’emprenedoria.
Ecoembes
Repte: Posar The Circular Lab, el primer centre d’innovació en economia circular d’Europa, com un ecosistema d’innovació obert estenent més la xarxa de projectes, proveïdors i col·laboradors i mantenir així l’activitat durant tot l’any.
Tria l’ITINERARI que s’adapti millor a la teva Empresa
CLO
Diploma d’especialització en Chief Learning Officer.
Repte: El programa Actívate de Google necessitava incorporar un partner clau que dissenyés i executés una experiència única d’emprenedoria.
Solució: Google va seleccionar a TeamLabs/ perquè creés els continguts i impartís aquesta formació d’emprenedoria. Dissenyarem una experiència única de tres dies que consistien a viure en primera persona l’experiència real de ser emprenedor a través de l’acció, on s’adquirien els tres grans aprenentatges de tot emprenedor: l’usuari, l’equip i els resultats.
Impacte: Férem el nostre On the road per 15 ciutats d’Espanya durant 3 anys amb l’objectiu de transmetre a la comunitat Actívate de Google com innovar en emprenedoria, emfatitzant amb l’usuari des del treball en equip i aconseguint resultats quantitatius.
Repte: En processos d’aprenentatge estratègic o en acceleracions ambiciosos com Think Big de Telefónica, ara Conecta Empleo, el procés previ al programa i la selecció dels equips i de les idees és un dels majors condicionants per a l’èxit i l’impacte del programa.
Com podríem dissenyar i facilitar la metodologia d’aprenentatge que brindés a cents de joves de 7 ciutats diferents l’oportunitat de convertir-se en emprenedors i tenir grans idees i en tan sols dues hores?
Solució: Dissenyarem i executarem una experiència amb la qual recorreguérem Espanya durant dos anys oferint una vivència emprenedora de 2 hores fasejada en seqüències de 20 minuts. En grups de 20-30 joves d’institut es familiaritzaren amb l’emprenedoria.
Un procés dos en u: atraient els joves i despertant el seu interès a participar en el programa Think Big de Telefónica al mateix temps que eren seleccionats pels seus projectes, aptituds i habilitats.
Impacte: Implicàrem en el programa a més de 700 joves i més de 110 projectes.
Repte: La Sparkassenstiftung d’Alemanya (Fundació Alemanya de Caixes d’Estalvis per a la Cooperació Internacional) tenia entre els seus objectius ajudar a les entitats del Sector de Ahorro y Crédito Popular de Mèxic per mitjà de la transformació digital.
Solució: Desenvoluparem un laboratori d’innovació per a aquesta Fundació en Mèxic dissenyant les seves línies principals d’actuació (Observatori, Governança, Lab d’aprenentatge…) objectius i el model de treball. Acompanyàrem a l’equip del laboratori i de la Fundació en la posada en marxa, ajudant a directius i empleats de les entitats del Sector de Ahorro y Crédito Popular (SCAP) de Mèxic en el seu procés de transformació digital.
Repte: Diversificar el negoci i desenvolupar competències d’intraprenedoria i agilitat en els equips d’innovació de les companyies elèctriques.
Com podem entrenar competències i formes de fer en equip que permetin que la corporació continuï generant valor constant?
Solució: Incorporàrem un Radical Learning Lab adaptat a la realitat de l’equip d’innovació per a treballar de manera conjunta en el desenvolupament d’un nou servei que donés noves respostes a les necessitats dels usuaris, augmentés el marge de beneficis de l’organització i servís a incorporar noves maneres de treballar, innovar i aprendre en l’empresa.
La proposta de valor que incorporàrem en tots els processos que desenvoluparem fou clau. Un procés que permetia un tres en u:
- Desenvolupar un projecte estratègic per a l’organització.
- Entrenar i integrar competències transversals i tècniques avantguardistes en l’equip (Innovació, intraprenedoria, IA).
- Incorporar pràctiques diàries senzilles que canviaren el mindset i la manera de treballar de l’equip i en l’equip.
Y todo eso en un mismo proceso de 5 meses basado en las lógicas y procesos del Service Design y el desarrollo de proyectos ágiles en equipos.
Repte: Seleccionar talent intern amb coneixements sobre la metodologia de Design Thinking i Prototipar per a incorporar-lo al departament d’Innovació.
Solució: Un procés de selecció gamificat, que van anomenar CollThinkers, i una formació en Design Thinking, on seleccionàrem un equip de Design Thinkers.
Tota l’experiència la dissenyàrem amb curtes píndoles d’aprenentatge compostes per un marc teòric en format de vídeos, exercicis pràctics i sessions de diàleg, on els participants compartien les seves conclusions i experiències en cada fase.
Repte: Contribuir a posar The Circular Lab, el primer centre d’innovació en economia circular d’Europa, com un ecosistema d’innovació obert, en matèria d’economia circular, fent més gran el cercle de projectes, proveïdors i col·laboradors necessaris per mantenir l’activitat durant tot l’any al centre.
Solució: Dissenyarem un procés d’innovació obert mitjançant Design Sprint per resoldre reptes de The Circular Lab.
Férem una gira per Madrid, Barcelona, València, Bilbao i Logronyo, on desenvolupàrem workshops sobre innovació en matèria d’economia circular i férem conèixer la proposta metodològica i la temàtica als assistents amb la intenció de captar participants nous per al nostre Bootcamp.
Repte: Playtomic necessitava eines que l’ajudaren a gestionar el seu creixement. A més, una part d’aquest creixement venia d’haver adquirit altres empreses, per la qual cosa teníem un repte important a l’hora d’alinear als equips i construir conjuntament un model de negoci únic.
Solució: L’empresa ja havia començat a usar OKR quan vingueren perquè nosaltres els ajudàrem a transitar el procés d’implantació de la metodologia en tota l’organització. Per aconseguir-ho, començarem ajudant el director general a clarificar l’estratègia d’implantació que després compartiríem amb els diferents equips i els ajudarem a conèixer bé què és l‘OKR i com traure-li el màxim profit per a les seves feines.
Repte: El compromís de la Fundació Universia d’impulsar la inclusió laboral de persones amb discapacitat els va acostar al Laboratori de TeamLabs amb l’objectiu de generar un ecosistema que propiciés l’emprenedoria.
Solució: Aplicàrem processos de Service Design, metodologia fonamentada en tècniques Human-Centered Design (centrar la innovació en l’usuari). Emprenguérem una fase exploratòria, qualitativa i quantitativa a partir dels diferents agents aplicats per detectar el radi d’acció. D’aquesta manera trobarem el valor per a cada un dels agents amb la creació d’una comunitat d’acció i aprenentatge. Aconseguirem l’objectiu últim d’aconseguir que més iniciatives d’emprenedoria pogueren aterrar en el mercat i que l’impacte fos major.
Repte: Oxfam Intermón necessitava solucions a reptes estratègics per a l’organització, així com fomentar la cultura de la innovació, l’aprenentatge continu i el treball interdepartamental, amb una experiència que fos intensa, memorable i motivadora.
Solució: Férem un hackathon de dos dies de duració en Barcelona, al que hi assistiren 40 participants de diferents departaments d’Oxfam Intermón. En els equips de treball s’hi integraren Leinners (joves del grau LEINN) amb un rol de facilitació.
Fent ús de metodologies d’innovació, com ara Design Thinking i Design Sprint, els equips idearen solucions que prototiparen de forma ràpida amb eines no-code. El pitch de cada projecte es va retransmetre en streaming per a tota l’organització i l’avaluació la va fer un jurat d’experts que donà premis als més interessants per a continuar desenvolupant-ho a posteriori.
La metodologia TeamLabs/ que crea la mentalitat d’aprenentatge:
La nostra metodologia està basada en la cultura de laboratori, on pots equivocar-te i on l’aprenentatge s’entén en el seu sentit més radical.
- Operem en Laboratoris d’Aprenentatge.
- Aprenem autogestionats i autopropulsats de manera autònoma.
- Aprenem en comunitat i equip. Amb feedback continu.
- Aprenem fent, experimentant, explorant.
- Aprenem creant ecosistemes diversos, mestissos, que creixen en la diferència.
- Aprenem embarcant-nos en viatges internacionals, les business missions.
- Aprenem a fer sense saber. Perquè aprenem treballant i treballem aprenent.
Coneix tots els nostres partners B2B
Pregunta’ns: